زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» تله تایپ » مشکل غیر قابل حل آیفون های جدید!
تاریخ انتشار : 2018/10/19 - 18:21
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 21905
 449 بازدید

مشکل غیر قابل حل آیفون های جدید!

شرکت اپل هر ساله با معرفی آیفون های جدید خود سر و صدای زیادی را به پا می‌کند اما این حجم از توجه همیشه در جهت موافق اهداف اپل نبوده است.

مشکل غیر قابل حل آیفون های جدید!

به گزارش تدبیر تازه نیوز، اپل بیان کرده که آیفون‌ های جدید زمان عرضه با ایراداتی وارد بازار شدند اما با گذشت زمان این شرکت توانسته بسیاری از این مشکلات را رفع نماید. هر چند اکنون اخباری منتشر شده که نشان می‌دهند اپل کماکان با یک مشکل عمده دست و پنجه نرم می‌کند و نتوانسته در این مدت راه حل مناسبی برای آن بیابد.

در رابطه با سوالات مرتبط به عملکرد واقعی این گوشی‌ها، یکی از کانال‌های محبوب یوتیوب به نام PhoneBuff با استفاده از مسائل رباتیک توانسته عملکرد فوق‌العاده پردازنده‌های آیفون Xs و آیفون Xs Max‌ را به نمایش بگذارد اما در همین حین از عمکرد فاجعه‌بار باتری این گوشی‌ها خبر داده است. این مشکل به ویژه در مدل بزرگ‌تر دیده می‌شود.

مهم‌ترین مسئله‌ای که PhoneBuff به آن پی برده، این است که گوشی Xs Max‌، بزرگ‌ترین و گران‌ترین آیفون ساخته شده، نمی‌تواند طول عمری نزدیک به رقیب اصلی خود، یعنی سامسونگ گلکسی نوت 9 را ارائه نماید. در واقع، زمانی که شارژ باتری آیفون Xs Max تمام شد، 37 درصد از شارژ گوشی گلکسی نوت 9 باقی مانده بود.

این مسئله به دلایل مختلفی شوکه‌کننده است. ابتدا باید عرض کنیم که باتری آیفون Xs Max تنها 20 درصد نسبت به رقیب خود کوچک‌تر است (3174 میلی‌آمپر در مقابل 4000 میلی‌آمپر). در ضمن نمایشگر گلکسی نوت 9 از وضوح بیشتری برخوردار است و با افزایش پیکسل‌ها مصرف باتری بالاتر می‌رود. همچنین پردازنده Snapdragon 845 گلکسی نوت 9 کارکرد پایین‌تری نسبت به تراشه فوق العاده A12 آیفون Xs Max دارد.

تمامی مسائل فوق انگشت اتهام را به سوی نرم‌افزار نشانه می‌روند. اپل ادعا می‌کند که iOS 12 سریع‌ترین و کارآمدترین نسل از این سیستم‌ عامل است اما ظاهرا شرایط به این گونه نیست.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , فناوری , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه