زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱
» خبر داغ » شایعات جدید درباره نمایشگر Galaxy Note 10
تاریخ انتشار : 2018/10/15 - 15:48
 کد خبر: 21366
 781 بازدید

شایعات جدید درباره نمایشگر Galaxy Note 10

توجه کرده اید که این برای اولین بار در تاریخچه موبایل های هوشمند است که پرچمدرا اپل نمایشگر بزرگتری نسبت به پرچمدار سامسونگ دارد؟ آیفون Xs مکس با نمایشگر 6.5 اینچی نمایشگر بزرگتری نسبت به گلکسی نوت 9 با نمایشگر 6.4 اینچی ارایه می کند.

شایعات جدید درباره نمایشگر Galaxy Note 10

البته 0.1 اینچ اهمیت ویژه ای ندارد و دلیل هم نسبت تصویر متفاوت آن هاست اما حاشیه نمایشگر کمتر آیفون Xs مکس حتی باعث می شود که این دستگاه نسبت نمایشگر به بدنه بهتری هم از گلکسی نوت 9 داشته باشد! حالا در جدیدترین خبرها به نظر می رسد که سامسونگ از این وضعیت ناراضی است و می خواهد آن را تغییر دهد! گفته می شود نمایشگر گلکسی نوت ۱۰ (Galaxy Note 10) برابر 6.6 اینچ و با نسبت تصویر عریض تر خواهد بود.

Ice Universe فاش کننده معروف توییتری اعلام کرده نمایشگر گلکسی نوت ۱۰ (Galaxy Note 10) احتمالا 6.66 اینچی باشد. در ادامه می افزاید که با تغییر نسبت تصویر، حتی گلکسی نوت 10 از گلکسی نوت 9 نیز کوچکتر خواهد شد. نسبت تصویر احتمالی 19:9 یا 19.5:5 است. تغییر نسبت تصویر آن هم افزایش طول مستقیما اشاره به کاهش حاشیه نمایشگر در همان سمت دارد. این یعنی سامسونگ در گلکسی نوت 10 و احتمالا گلکسی اس 10 در سر دارد که فکری به حال حاشیه های بالا و پایین نمایشگر بکند. در حال حاضر با تمام این که گلکسی اس 8 سامسونگ یکی از جذاب ترین موبایل های کم حاشیه نسل خود بود، اما گلکسی اس 9 یا گلکسی نوت 9 در مقابل طراحی آیفون X واقعا قدیمی به نظر می رسند.

یکی از احتمالاتی که برای راهبرد بعدی سامسونگ در جهت کاهش حاشیه نمایشگر وجود دارد، حذف حاشیه لبه پایین و نگاه داشتن لبه بالا به صورت کامل است. حقیقتا این عدم تقارن چیزی نیست که ما به آن علاقه داشته باشیم و امیدواریم سامسونگ بتواند طراحی خوبی را ارایه کند در غیر این صورت برای رقابت در مقابل اپل و یا حتی شرکت های چینی مثل هوآوی، حرف زیادی برای گفتن نخواهد داشت.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : خبر داغ , فناوری
ارسال دیدگاه