زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اجتماعی » واکنش کلانتری به اعتراضات نسبت به FATF: اینها نمی‌خواهند از حساب و کتاب‌شان کسی سر دربیاورد
تاریخ انتشار : 2018/10/06 - 20:59
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 19983
 218 بازدید

واکنش کلانتری به اعتراضات نسبت به FATF: اینها نمی‌خواهند از حساب و کتاب‌شان کسی سر دربیاورد

کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: لازم است نهایت تلاش برای جلوگیری از تخریب بیشتر محیط زیست به کار گرفته شود تا در مسیر توسعه پایدار حرکت کنیم.

واکنش کلانتری به اعتراضات نسبت به FATF: اینها نمی‌خواهند از حساب و کتاب‌شان کسی سر دربیاورد

به گزارش تدبیر تازه نیوز به نقل از ایسنا عیسی کلانتری در نشست هم‌اندیشی با مدیران کل ستادی و استانی سازمان حفاظت محیط زیست اظهارکرد: باید به دنبال راهکارهای جدی‌تری برای انجام وظایف خود باشیم علاوه بر این لازم است برای دریافت اعتبارات برنامه داشته باشیم زیرا بدون برنامه، اعتباری به دستگاه‌ها تخصیص نمی‌یابد. با توجه به اینکه درآمدهای کشور به‌هیچ‌وجه کاهش پیدا نکرده است نباید برای دریافت اعتبارات مصوب کوتاهی کنیم.

وی با اشاره به اینکه سطح دریافتی کارکنان سازمان محیط زیست، کمترین میزان در سطح وزارتخانه‌هاست،گفت: با جدیت در تلاش هستیم که به مرور، سطح دریافتی‌ها را تا حداکثر ممکن ارتقا دهیم.

کلانتری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه امریکا هر کاری توانسته کرده و بیشتر از این کاری از دستش برنمی‌آید، گفت: اتحادیه اروپا اعلام کرده هیچ‌وقت فکر نمی‌کردیم روزی برسد که به خاطر جمهوری اسلامی ایران در مقابل امریکا بایستیم. مردم ما باید بدانند که به‌جز آمریکا کشورهای دیگر تمایل فراوانی به حفظ برجام دارند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در بخش دیگری از سخنانش به لوایح چهارگانه FATF اشاره کرد و گفت: کسانی با این لوایح مخالف‌ هستند که منافع‌شان به خطر می‌افتد چون نمی‌خواهند از حساب و کتاب‌شان کسی سر دربیاورد.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه