زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱
» اجتماعی » ریزش کوه در محور هراز
تاریخ انتشار : 2018/10/06 - 18:39
 کد خبر: 19957
 578 بازدید

ریزش کوه در محور هراز

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به وقوع حادثه برای راننده خودروی پراید بر اثر ریزش کوه در محور هراز گفت: هم اکنون محورهای مواصلاتی استان لغزنده است.

ریزش کوه در محور هراز

سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی اظهار داشت: تمامی محورهای اصلی استان باز است و با توجه به اینکه احتمال ریزش سنگ و رانش در زمان بارندگی در محورهای کوهستانی بیشتر می‌شود لازم است مسافران از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی استان پرهیز کنند.

وی افزود: بارش‌ها از روز گذشته ترافیک سنگینی در محورهای مازندران به خصوص هراز ایجاد کرد که مسافران با دشواری به مقصدهای خود بازگشتند و در حال حاضر وضعیت عادی تردد در محورهای استان برقرار است.

قدمی با اشاره به ادامه بارندگی‌ها در مازندران افزود: سطح محورها لغزنده است که ضرورت دارد رانندگان به رعایت مسائل ایمنی دقت کنند.

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: به‌ دلیل وقوع سیلاب جاده سلیمان‌ آباد در شهرستان رامسر و راه ارتباطی شیرود – تنکابن مسدود شده که با تلاش ماموران راهداری محور شیرود بازگشایی شد.

وی از رانندگان وسایل نقلیه که قصد تردد در این محورها را دارند خواست با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , حوادث , خبر داغ
ارسال دیدگاه