زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» خبر داغ » فائزه هاشمی: به من و فاطمه گفته اند از دانشگاه آزاد اخراج شده ایم
تاریخ انتشار : 2018/09/30 - 12:43
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 19008
 241 بازدید

فائزه هاشمی: به من و فاطمه گفته اند از دانشگاه آزاد اخراج شده ایم

فائزه هاشمی به روزنامه «آرمان» گفت: مسئول واحدی که در دانشگاه آزاد درآن تدریس می‌کنم اعلام کرد که به او گفته‌اند دیگر نیازی به حضور بنده در دانشگاه آزاد نیست .

فائزه هاشمی: به من و فاطمه گفته اند از دانشگاه آزاد اخراج شده ایم

وی افزود: این موضوع را نپذیرفتم، چرا که باید حکم اخراج رسما ابلاغ شود و به‌صورت شفاهی قابل پذیرش نیست و وجاهت قانونی ندارد.

فائزه هاشمی ادامه داد: «همین موضوع را به خواهرم یعنی فاطمه هم گفته‌اند».
وی یادآور شد: «مسئول واحدی که در آن حضور دارم گفت که یکی از مسئولان دانشگاه(ظاهرا رئیس بسیج اساتید) به او شفاها ابلاغ کرده که موضوع عدم حضورم را به اطلاع من برساند که پاسخ من به این مسئول این بود که ابلاغ رسمی اخراجم را بدهند. ابلاغ شفاهی معنایی ندارد و باید به‌صورت کتبی ابلاغ شود».

وی افزود:« مسئول واحد گفت که موضوع را به فرد مسئولی که شفاها گفته بود عرض‌کردم که خانم هاشمی می‌گویند باید رسما به من ابلاغ شود که گویا ایشان گفته تا یک ماه دیگر این کار انجام می‌شود».

فائزه هاشمی ادامه داد: «من به رئیس واحد دانشگاه مربوطه گفتم پس شما نامه اخراج من را بدهید وگرنه اینطور درست نیست ومن اگر رسما اعلام نکنید طبق روال عمل خواهم کرد». فرزند بنیانگذار دانشگاه آزاد گفت: «چند وقت قبل هم پیگیر پرونده من بودند. فاطمه هم مانند من هنوز ابلاغ کتبی حکم برای عدم حضور در دانشگاه به او تحویل نشده است.»

تلاش‌های خبرنگاران «آرمان» برای ارتباط با مسئولان دانشگاه آزاد و کسب اطلاع از چرایی این تصمیم بی‌نتیجه ماند. تماس خبرنگار «آرمان» با کاظمی مسئول دفتر رئیس دانشگاه آزاد بی پاسخ ماند و وی پاسخگویی را به روابط عمومی دانشگاه ارجاع داد. رضا‌همدانچی مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد هم به «آرمان» گفت: من اطلاعی در این خصوص ندارم، بنابراین چنین موضوعی را نه تایید و نه تکذیب می‌کنم.


برچسب ها : ,
دسته بندی : خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه