زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» خبر داغ » راز کشف حجاب دختر مانتو قرمز
تاریخ انتشار : 2018/09/29 - 16:00
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 18906
 1099 بازدید

راز کشف حجاب دختر مانتو قرمز

مبینا با روسری خود پای تیرخورده برادر کوچکش محمدطاها را بسته بود تا جلوی خونریزی را بگیرد.

راز کشف حجاب دختر مانتو قرمز

پدر محمدطاها اقدامی شهید 4 ساله واقعه تروریستی اهواز، گفت: غیر از محمدطا‌ها که شهید شد من یک دختر به نام مبینا دارم.

خانواده من برای دیدن رژه رفته بودند که تروریست‌ها از پشت جایگاه به سوی مردم تیراندازی می‌کنند، همسرم محمدطا‌ها را در آغوش می‌گیرد تا جان بچه را حفظ کند.

گلوله از پای همسرم رد می‌شود و به شکم محمدطا‌ها اصابت می‌کند.

یک گلوله دیگر هم مستقیم به پای محمدطا‌ها می‌خورد.

طا‌ها که فریاد می‌زند یکی از همکاران ارتشی محمدطا‌ها را در آغوش می‌گیرد و به آن نیروی سپاه که عکسش هم منتشر شد می‌سپارد و آن برادر سپاهی هم محمدطا‌ها را به بیمارستان می‌رساند.

دخترم مبینا همان دختری است که در عکس‌ها مانتوی قرمز به تن دارد و آن سرباز ایشان را از محل حادثه به جای امن منتقل می‌کند و همسرم را هم که مجروح شده بود دو سرباز نیروی انتظامی از محل دور می‌کنند و یکی از بچه‌های سپاه ایشان را از محل حادثه به بیمارستان می‌رساند

وی افزود: وقتی پسرم محمدطا‌ها تیر می خورد، دخترم مبینا باروسری خود پای تیر خورده برادر کوچکش را می‌بندد تا جلوی خونریزی را بگیرد.

البته قبل از اینکه همکاران ارتشی، دخترم را از حادثه دور کنند، دخترم هم مجروح می‌شود و یک گلوله از کنارپیشانی و گلوله دیگر ازکنار کتفش رد می‌شود و او به‌صورت سطحی مجروح می‌شود که آن سرباز شجاع ارتش وقتی وضعیت دخترم را می‌بیند او را از مهلکه نجات می‌دهد.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه