زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۱
» بانک و بیمه » بانک ها برای رفع مشکلات اقتصادی مردم مشارکت کنند
تاریخ انتشار : 2018/09/25 - 21:18
 کد خبر: 18435
 701 بازدید

استاندار قم:

بانک ها برای رفع مشکلات اقتصادی مردم مشارکت کنند

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان قم با استاندار دیدار و گفتگو کرد.

بانک ها برای رفع مشکلات اقتصادی مردم مشارکت کنند

به گزارش تدبیر تازه نیوز و به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان قم، سید مهدی صادقی- استاندار قم- در این دیدار با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری بانک ها در استان، اظهار داشت: هم اکنون بالای 1700 هکتار بافت فرسوده در شهر قم وجود دارد که بانک ها می توانند در این زمینه سرمایه گذاری کنند.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی های صورت گرفته سرمایه گذاری در این زمینه سودآور است و دولت نیز در این راستا برنامه های حمایتی مناسبی در دستور کار دارد.

صادقی بر اهمیت نقش بانک ها در توسعه اقتصادی کشور تاکید کرد و ابراز داشت: امیدواریم مدیران بانک مهر اقتصاد در استان قم ارتباط و تعامل با نماینده دولت و استانداری را بیش از گذشته گسترش دهند.

وی اقدام بانک مهر اقتصاد در بیابان زدایی و کاشت نهال در استان خوزستان را مهم و ستودنی عنوان کرد و افزود: استان قم نیز به نسبت جمعیت دارای بیشترین بیابان در میان همه استان ها است که انتظار داریم بانک‌ها در کاهش مساحت آن سهم مهمی داشته باشند.

استاندار قم حمایت بانک مهر اقتصاد از طرح های اقتصاد مقاومتی را مفید برشمرد و ابراز داشت: در خصوص اعطای تسهیلات به عرصه های اقتصاد مقاومتی باید توانایی و ظرفیت افراد به طور دقیق سنجیده شود و علاوه بر این با دستگاه های دولتی نیز در این زمینه تعامل و همکاری شود.

وی با دعوت از بانک ها برای رفع مشکلات مردم تصریح کرد: تمامی بانک ها در استان قم باید برای اصلاح وضعیت استان همکاری کنند به طوری که مردم خروجی آن را در زندگی خود به خوبی احساس نمایند.
در ابتدای این دیدار بهروز درخشان- رئیس اداره امور شعب استان قم- به ارائه گزارشی از عملکرد بانک مهر اقتصاد در زمینه های استقرار بانکداری اسلامی، اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و جنگل‌کاری 180 هکتاری در اراضی بایر استان خوزستان پرداخت و اظهار داشت: این بانک آمادگی دارد تا با پرداخت تسهیلات به صنعتگران، بازرگانان و انعقاد قرارداد با اصناف مختلف نقش بسزایی را درتکمیل پروژه ها و عمران و آبادانی استان ایفا نماید.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه