زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱
» خبر داغ » نگاهی به 10 گوشی پرطرفدار هفته گذشته
تاریخ انتشار : 2018/09/24 - 16:54
 کد خبر: 18185
 624 بازدید

نگاهی به 10 گوشی پرطرفدار هفته گذشته

پس از این که هفته گذشته، گوشی‌های آیفون 2018 اپل معرفی شدند، همه فکر می‌کردند که قرار است به محبوبترین گوشی‌های تاریخ تبدیل شوند اما اینگونه که شواهد نشان می‌دهند قابلیت‌های کم اضافه شده به آن‌ها در کنار قیمت بالای آن‌ها باعث شده است این گوشی‌ها صدر جدول 10 گوشی پرطرفدار هفته گذشته را از دست بدهند.

نگاهی به 10 گوشی پرطرفدار هفته گذشته

دو هفته گذشته iPhone XS، iPhone XS Max و iPhone XR بودند که سه رتبه اول پرطرفدارترین گوشی‌ها را به خود تعلق داده بودند اما این هفته با ورود گوشی جدید سامسونگ، Galaxy A7 این رتبه‌ها دیگر به کمپانی اپل تعلق ندارند.

در جدیدترین رتبه‌بندی گوشی‌های پرطرفدار هفته گذشته نام Galaxy A7 در رتبه نخست دیده می‌شود. از میان گوشی‌های جدید اپل، تنها iPhone XS Max است که توانسته است در رده‌های بالای جدول باقی بماند. این گوشی در رده دوم 10 گوشی پرطرفدار هفته گذشته قرار گرفته است و یک پله پایینتر از هفته گذشته آمده است. به نظر می‌رسد گوشی‌های چینی در هفته‌های آتی دوباره بتوانند محبوبیت خود را به دست آورند. کمپانی شیائومی که هفته‌های گذشته با گوشی Poccophne F1 در رده چهارم قرار داشت یک پله صعود کرده و در رده سوم قرار گرفته است. شرکت شیائومی یک گوشی دیگر هم همین هفته معرفی کرده تا از دیگر تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند عقب نماند.

همانطور که گفته شد، محبوبیت آیفون‌های 2018 کمتر از هفته‌های گذشته شده است. iPhone XS که هفته گذشته در رده دوم جای گرفته بود، این هفته به رده پنجم سقوط کرده است. iPhone XR هم این در رده‌های میان جدول و در رتبه هفتم قرار گرفت. این هفته باز هم شاهد بالا رفتن محبوبیت گوشی‌های چینی این شرکت بودیم. شیائومی Mi 8 Pro تازه به بازار معرفی شده است و با وجود تازه وارد بودن، در رده چهارم محبوبترین گوشی‌های این هفته قرار گرفته است. البته گوشی دیگر شیائومی، Mi A2 Lite هم رتبه ششم را به خود اختصاص داده است.

در رده‌های پایین جدول اما پرچمدار سامسونگ دیده می‌شود که باز هم یک پله نسبت به هفته گذشته سقوط کرده است. Galaxy Note 9 که هفته گذشته رتبه هفتم را در محبوبترین گوشی‌ها داشت، این هفته در رده هشتم قرار گرفته است. کمپانی شیائومی، محبوبترین برند چینی در زمینه گوشی‌های هوشمند با گوشی Redmi Note 5 Pro در رده نهم قرار دارد و گوشی ساخت شرکت اوپو، F9 در آخرین جایگاه دیده می‌شود.

1. Galaxy A7 2018
2. Iphone Xs max
3. xiaomi pocophone F1
4. xiaomi mi8 pro

5.iphone Xs
6. Xiaomi redmi 6pro
7.iphone Xr
8. Galaxy Note 9

9. xiaomi redmi note 5 pro
10. oppo F9


برچسب ها : , ,
دسته بندی : خبر داغ , فناوری
ارسال دیدگاه