زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» جذاب ترین ها » انتخاب جگوار I-Pace توسط پادشاه بریتانیا
تاریخ انتشار : 2018/09/16 - 19:58
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 16559
 571 بازدید

انتخاب جگوار I-Pace توسط پادشاه بریتانیا

پرنس چارلز برای خرید جگوار I-Pace مبلغی معادل 60 هزار پوند پرداخت کرده است.

انتخاب جگوار I-Pace توسط پادشاه بریتانیا

بر اساس اخبار چندی پیش پرنس چارلز، فردی که به نظر می آید علاوه بر تاج و تخت به محیط زیست هم اهمیت فراوانی میدهد، برای خرید خودروی تمام الکتریک جدید شرکت جگوار یعنی I-Pace اقدام کرده است. پرنس چارلز با این اقدام علاقه خود را به خودروها و هندلینگ خودروهای بریتانیایی به خوبی نشان داد. البته باید در نظر داشت که تا کنون سه عدد از خودروهای جگوار مطلوب خانواده سلطنتی واقع شده و در حال حاضر هم از این سه خودرو استفاده میشوند.
همچنین بر اساس اطلاعات اینطور به نظر می آید که شخص پرنس چارلز برای خرید جگوار I-Pace مبلغی معادل 60 هزار پوند پرداخت کرده است.


این خودروی تازه خریداری شده جگوار I-Pace  با رنگ آبی مخصوص پرنس چارلز به اسم “Loire Blue” در اواخر این هفته به خانواده سلطنتی تحویل داده میشود و همچنین برای استفاده راحت تر از خودورهای الکتریکی، چندی پیش یک شارژر سریع در خانه این پادشاه نصب شده است.

بسیار جالب خواهد بود که بدانید این پادشاه علاقه مند به خودرو در کنار رانندگی با خودروهای جگوار XJ و Audi A8 خود بسیار به محیط زیست اهمیت میدهد و علاوه بر مالکیت خودوری آستون مارتینی مخصوص، Aston Martin DB6، که در طی مراسم عروسی سال 2011 میلادی دیده شد و برای ایجاد آلودگی کمتر و تولید اتانول پاک از طریق باقی مانده های شراب سوخت رسانی میشود، او کلکسیونی متشکل از 100 خودرو دارد که آنها برای سازگاری بیشتر با محیط زیست بجای بنزین از روغن حاصل از پخت و پز سوخت رسانی میشوند.
در حال حاضر خانواده سلطنتی دارای خودروهای بسیاری از جمله مدل های زیادی از Land Rover، Range Rover، جگوار،بنتلی و آئودی میباشد و اینطور به نظر می آید که شخص ملکه علاوه بر داشتن خودروی جگوار X-Type خود از یک جفت خودروی بنتلی ضد گلوله نیز استفاده میکند که هرکدام از آنها حدود 10 میلیون یورو قیمت دارند.

منبع: خودرو بانک


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : جذاب ترین ها , حمل و نقل , خبر داغ , خودرو
ارسال دیدگاه