زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» خبر داغ » خبر بد برای پرسپولیس در بازی با الدحیل
تاریخ انتشار : 2018/09/13 - 15:20
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 15917
 235 بازدید

خبر بد برای پرسپولیس در بازی با الدحیل

خبر خوب برای الدحیل قبل از دیدار حساس برابر پرسپولیس اینکه کریم بوضیاف کاپیتان این تیم به شرایط بازی رسیده و می‌تواند در آزادی به میدان رود.

خبر بد برای پرسپولیس در بازی با الدحیل

به گزارش تدبیر تازه نیوز و به نقل از استاد الدوحه، الدحیل در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. این تیم قطری قبل از دیدار حساس برابر پرسپولیس کریم بوضیاف کاپیتان باتجربه خود را به طور کامل در اختیار دارد و این بازیکن تیم مشکلی برای این دیدار ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند.

بوضیاف به خاطر آسیب دیدگی دیدار رفت را از دست داد و یک ماه است که نمی‌تواند به میدان برود. او از کلیدی ترین بازیکنان تیمش است و حضورش در دیدار برگشت برابر پرسپولیس بهترین خبر برای سرمربی و هواداران الدحیل است.

روزنامه استاد الدوحه هم‌چنین دیدار برگشت برابر پرسپولیس را سخت ترین بازی برای الدحیل در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرد.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه