زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» خبر داغ » رضایت ۸۷ درصدی مردم از نیروی انتظامی
تاریخ انتشار : 2018/09/12 - 20:07
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 15819
 251 بازدید

رضایت ۸۷ درصدی مردم از نیروی انتظامی

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: ۸۷ درصد از مردم از خدمات نیروی انتظامی راضی هستند.

رضایت ۸۷ درصدی مردم از نیروی انتظامی

سردار حسین اشتری در جمع خانواده پرسنل فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران با بیان این که همراهی همسران و فرزندان و دعای خیر پدر و مادر پرسنل نیروی انتظامی در پیشرفت و اجرای ماموریت های کارکنان بسیار موثر است، گفت: اگر کارکنان ناجا در محل زندگی و کار خود آرامش نداشته باشند، نمی توانند در مأموریت های محوله موفقیت کامل به دست آورند.
وی بر ارتقا سطح زندگی پرسنل نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی اثربخش ترین سازمان کشور در تأمین امنیت پایدار است و بر اساس نظرسنجی های موسسات معتبر از شهروندان، نیروی انتظامی از نظر خدمات ارائه شده و همچنین ایجاد نظم و امنیت مطلوب در سطح کشور با کسب ۸۷ درصد رضایت مردمی از وضعیت خوبی بین مردم برخوردار است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: اعتماد مردم به پلیس مهمترین سرمایه نیروی انتظامی است ، پلیس باید با کار و تلاش بیشتر این اعتماد را حفظ کرده و در جهت ارتقاء آن به عنوان سرمایه ای عظیم همت کند.

رییس پلیس کشور فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم حفظ اقتدار توام با رافت، مهربانی و عدالت پلیس را مورد اشاره قرار داد و گفت: نیروی نتظامی تلاش دارد تا با وجود ماموریت های متعدد و گستردگی خدمات، با بهره مندی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مقتدرانه و هوشمندانه اقدام کرده و اثر گذاری خود را ثابت کند و آینده ای درخشان برای نیروی انتظامی پیش بینی می شود.
وی گفت: برنامه های جامعی برای ارتقاء توانمندی کارکنان ناجا طراحی شده تا نیروها در اجرای ماموریت های محوله نسبت به سال های گذشته عملکرد بهتری داشته باشد.
بر اساس این گزارش، سردار حسین اشتری با حضور در شهرستان دماوند، با خانواده پرسنل فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران دیدار کرد.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه