زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اجتماعی » واکنش رضا کیانیان به یک نقل قول از طرف او ؛ خداحافظی از اینستاگرام
تاریخ انتشار : 2023/04/10 - 14:33
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 158097
 738 بازدید

واکنش رضا کیانیان به یک نقل قول از طرف او ؛ خداحافظی از اینستاگرام

ایسنا نوشت: رضا کیانیان بازیگر سینما و تئاتر با انتشار پستی در صفحه مجازی‌اش تاکید کرده است که «از دو قطبی‌گری بیزارم. همیشه سعی کردم، خودم باشم .»

واکنش رضا کیانیان به یک نقل قول از طرف او ؛ خداحافظی از اینستاگرام


این هنرمند با گله از نقل قول نادرستی که در برخی صفحات مجازی درباره درگذشت کیومرث پوراحمد از قول او منتشر شده است، نوشت: نمی دانم، ذهن های بیمار چرا حرف‌های خودشان را به دیگران نسبت می‌دهند و منتشر می‌کنند.

او با انتشار عکس آن جمله که بر روی آن خط کشیده بود، در ادامه نوشته است: این پست و استوری من نیست. تازه دیروز یکی از دوستانم برایم فرستاد.قبل اش به خاطرش کلی فحش خورده بودم و کلی هم برایم هورا کشیدند.

صفحه‌ی من مشخص است. آدرس دارد. گاهی بهتر است قبل از حکم دادن _ چه این طرفی و چه آن طرفی _ چند دقیقه وقت بگذاریم و راست و دروغ هر مطلبی را بفهمیم. من هر چه بخواهم بنویسم، در صفحه خودم می نویسم. نه از فحاشان می ترسم و نه هوراکشان مغرورم می کنند. سال هاست خودم را می شناسم و سعی کردم خودم باشم. آن قدر جسارت دارم حرف خودم را بزنم.

به قول دوستم حبیب احمدزاده «بلاهت داخلی و خباثت خارجی» هر دو می کوشند، فضای جامعه را دو قطبی کنند. من از هر دو ضربه خورده ام.از هر دو طرف زخمی شده ام. لشگرهای سایبری داخل و خارج در حال کارند. هر دو کارشان دروغ پردازی و شایعه پراکنی ست. از هر دو بیزارم از دروغ بیزارم و از تهمت بیزارم. از پشت هم اندازی بیزارم. از دو قطبی گری بیزارم.همیشه سعی کردم خودم باشم. راه خود را بروم. چه فحش و ناسزا نثارم شود، چه تشویق و هورا.واسلام. نامه تمام.

با هشتگ «خودت باش» و «فضای دو قطبی» این متن را رضا کیانیان منتشر کرده است.
اما بعد از چند ساعت …

در ادامه بعد از چند ساعت کیانیان دو جمله دیگر به همین متن اضافه کرد و از اینستاگرام خداحافظی کرد! او نوشت: این آخرین پست من است. خداحفظ همگی.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : اجتماعی , اسلایدر دوم , تله تایپ , جذاب ترین ها , خبر داغ
ارسال دیدگاه