زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» تله تایپ » اینفانتینو ۴ سال دیگر بر مسند ریاست فیفا
تاریخ انتشار : 2023/03/16 - 13:28
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 157726
 38 بازدید

اینفانتینو ۴ سال دیگر بر مسند ریاست فیفا

جیانی اینفانتینو برای یک دوره چهار ساله دیگر در راس هیات حاکمه فوتبال جهان خواهد بود.

اینفانتینو ۴ سال دیگر بر مسند ریاست فیفا

به گزارش ایسنا، کنگره فیفا در کشور رواندا با حضور کشورهای مختلف و نمایندگان فدراسیون‌های فوتبال آنها در حال برگزاری است. همانطور که از قبل مشخص بود جیانی اینفانتینو، بدون رقیب توانست برای یک دوره چهار ساله دیگر به عنوان رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا انتخاب شود.

اینفانتینو که حمایت گسترده ای از کنفدراسیون ها و فدراسیون های ملی داشت، تنها نامزد پست انتخابات ریاست فیفا بود و به همین خاطر او برای چهار سال دیگر در این سمت باقی می‌ماند.

به این ترتیب اینفانتینو ۵۲ ساله در رواندا برای سومین دوره به عنوان رئیس فیفا انتخاب شد.

اینفانتینو در سال ۲۰۱۶ در یک دوره اولیه سه ساله، به جای سپ بلاتر ریاست فیفا را به دست آورد و در سال ۲۰۱۹ مجدداً برای این سمت انتخاب شد و اکنون برای سومین دوره به عنوان رئیس فیفا انتخای می شود.

این مقام سوئیسی پس از حذف علی بن حسین شاهزاده اردن و ژروم شامپاین فرانسوی، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا از بحرین را در دور نهایی انتخابات سال ۲۰۱۶ فیفا شکست داد.

مهمترین تغییر و تحول مربوط به فوتبال در زمان حضور او ۴۸ تیمی شدن جام جهانی است که از دوره بعد اجرایی خواهد شد. بر همین اساس او بر افزایش تعداد تیم های جام جهانی به ۴۸ تیم در سال ۲۰۲۶ نظارت داشت. این مسابقات به میزبانی مشترک کانادا، مکزیک و ایالات متحده برگزار خواهد شد.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه