زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» بانک و بیمه » بیمه زندگی مهاجر از شرکت باران طلوع کرد
تاریخ انتشار : 2023/02/20 - 15:04
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 157221
 55 بازدید

بیمه زندگی مهاجر از شرکت باران طلوع کرد

مراسم رونمایی از طرح بیمه زندگی مهاجر توسط شرکت بیمه باران برگزار گردید.مراسم رونمایی از طرح بیمه زنگی مهاجر ویژه مهاجرین داخل ایران به ویژه اتباع افغانستان با حضور علیرضا هادی مدیرعامل شرکت بیمه باران ، سروناز درواری عضو هیئت مدیره ، جمعی از نخبگان افغانستانی و تنی از چند از کارگردانان و تهیه کنندگان سینمای ایران و اهالی رسانه در محل شرکت بیمه باران برگزار گردید.

بیمه زندگی مهاجر از شرکت باران طلوع کرد

علیرضا هادی مدیرعامل شرکت بیمه باران در این مراسم گفت: مادر شرکت بیمه باران می بایست برای بیمه زندگی مردم فکر کنیم و دغدغه دیگری جز این نداریم . مردم نیازهای متعددی در زندگی روزمره دارند و همه ی ما نیاز به بیمه زندگی داریم.ما وظیفه داریم در گسترش و توسعه بیمه های عمر و زندگی قدم اساسی برداریم. هادی افزود: جامعه افغان ها در ایران بزرگ، نجیب و صبور هستند. ما خواستیم به رسم میهمان نوازی برای رفاه و آسایش آن ها طرج ارزشمند بیمه زندگی مهاجر را اجرایی کنیم. مدیرعامل بیمه باران ادامه داد: ما به عنوان دومین شرکت تخصصی بیمه زندگی در ایران پیش قدم شدیم و پس از چند ماه فعالیت فنی و اجرایی بیمه زندگی مهاجر متولد شد.ضابط نیا از کارشناسان بیمه زندگی در ایران در مراسم رونمایی از بیمه زندگی مهاجر گفت: پوشش های بیمه ای در این بیمه نامه بر اساس ساختار سرمایه گذاری و آیین نامه بیمه مرکزی است. بنابراین پول های خرد در این بیمه نامه تبدیل به سرمایه شده و دراین طرح پوشش های فوت، نقص عضو در اثر حادثه ، هزینه های پزشکی ، بیماری های ویژه و سرمایه گذاری به بیمه شوندگان ارائه می شود. دکتر مژده افشار مدیر عامل گروه بین المللی فرهنگ سازان زندگی و از همکاران و مدیران گروه بیمه ای مهاجر نیز در ادامه مراسم به خبرنگاران گفت : مهاجرت به عنوان پدیده ای که ریشه در تاریخ دارد امروزه به عنوان یک اصل تفکیک ناپذیر در فرهنگ هر کشور به کار می رود. مهاجرین مهربان و صبور افغانستان با فرهنگ و زبان مشترک و ریشه دار سال هاست در همسایگی ما نجیب و آینده نگر با شرایطی متفاوت روزگار می گذرانند بدون آن که بتوانند از خدمات بیمه ای استفاده کنند.افشار افزود: مادر بیمه باران با شعار سلام مهاجر و با اعتقاد راسخ به همراهی وهمدلی می خواهیم با اجرای این طرح قدمی هرچند کوچک اما شایسته برایشان برداریم. مدیرعامل گروه بین المللی فرهنگ سازان زندگی گفت: با سلام بر مهاجر امید را به طلوع زندگی پیوند می زنیم و آفرینش و بالندگی را برای نسل نوپای افغانستان آرزو می کنیم.در پایان این مراسم اولین بیمه زندگی مهاجر برای اسماء محمودی دانش آموز مهاجر افغانستانی در ایران صادر گردید.شایان ذکر است در واپسین روزهای سال 98، در حالی که شکوفه‌های نورسیده بر شاخه‌ساران جوانه می‌زدند تا نویدبخش فرا رسیدن بهاری دیگر باشند، «بیمه باران» با رسالت و هدف تکمیل زنجیره آسایش و آرامش هموطنان پا به عرصه حیات گذاشت.شرکت بیمه باران به اتکای دانش، تجربه و توانایی‌‌های خود و شناخت نیازهای صنعت بیمه، تأسیس شده تا با نوآوری و خلاقیت، محصولاتی جدید و مناسب با نیاز مشتریان خود ارائه کند. مشتریانی که به نیازهای خود واقفند و محصولاتی نو را با حداکثر انتفاع در سرمایه‌‌گذاری و تنوع در پوشش ریسک‌ها طلب می‌کنند. ویژگی مشترک این محصولات، تأمین نیازهای آتی مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری تدریجی و پوشش ریسک‌‌هایی است که بیمه‌شدگان در طول زندگی خود با آن‌ها روبرو هستند.بیمه باران در سال 98، به شماره 556177 در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به ثبت رسید و در سال 99 مجوز فعالیت خود را از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی دریافت کرد تا با استفاده از ظرفیت‌های عرضه سهام خود، بتواند چشم‌انداز روشنی را برای خود، کارکنان، مشتریان و سهامداران خود رقم بزند.





برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : بانک و بیمه , خبر داغ
ارسال دیدگاه