زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
» بین الملل » بورل: تروریستی خواندن سپاه چشم‌انداز مذاکرات برجامی را با فروپاشی مواجه می‌کند
تاریخ انتشار : 2023/01/30 - 14:34
 کد خبر: 156754
 57 بازدید

بورل: تروریستی خواندن سپاه چشم‌انداز مذاکرات برجامی را با فروپاشی مواجه می‌کند

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد در صورتی که اتحادیه اروپا سپاه پاسداران ایران را به عنوان سازمان تروریستی معرفی کند، چشم‌انداز مذاکرات مرتبط با برجام دچار فروپاشی خواهد شد.

بورل: تروریستی خواندن سپاه چشم‌انداز مذاکرات برجامی را با فروپاشی مواجه می‌کند



به گزارش ایلنا به نقل از فایننشال تایمز، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هشدار داد در صورتی که اتحادیه اروپا سپاه پاسداران ایران را به عنوان سازمان تروریستی معرفی کند، چشم‌انداز مذاکرات مرتبط با برجام با فروپاشی مواجه خواهد شد.

بورل با بیان اینکه برجام نمرده است اما به طور کامل متوقف شده است، گفت: می‌توانید تصور کنید که اگر سپاه وارد لیست سازمان‌های تروریستی شود، مذاکرات مرتبط با احیای برجام به طور کامل مسدود خواهد شد و همه چیز قطعا دشوارتر خواهد شد.

وی همچنین با طرح این ادعا که اگر نظام ایران خیلی بد است باید تلاش کنیم این چنین نظامی بمب اتم نداشته باشد، تاکید کرد: من راه دیگری برای این کار سراغ ندارم به جز اینکه کاری کنیم برجام کار کند.

بورل در ادامه گفت: بله، ما می‌توانیم اقدامات بیشتری در قبال سپاه انجام دهیم اما همانطور که به همکارانم در شورا گفتم، این در اختیار شماست و من نیازمند یک تصمیم ملی هستم.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : بین الملل , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه