زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
» اقتصاد کلان » نماینده مجلس: افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان نمی‌تواند تورم ۴۰ تا ۵۰ درصدی را جبران کند
تاریخ انتشار : 2023/01/30 - 14:32
 کد خبر: 156748
 68 بازدید

نماینده مجلس: افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان نمی‌تواند تورم ۴۰ تا ۵۰ درصدی را جبران کند

نماینده رامیان گفت: افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان نمی تواند تورم ۴۰ تا ۵۰ درصدی را جبران کند.

نماینده مجلس: افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان نمی‌تواند تورم ۴۰ تا ۵۰ درصدی را جبران کند




به گزارش ایلنا، غلامعلی کوهساری در نشست علنی امروز (دوشنبه ۱۰ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: رئیس جمهور در مرداد سال جاری در شورای اداری کرمان بیان کردند که مدیران ناکارآمد باید کنار گذاشته شوند، همچنین ایشان در شورای اداری رباط کریم گفتند که مسئولانی که موجب نارضایتی مردم هستند باید از بدنه دولت خارج شوند، چرا که اعتماد عمومی از مهمترین مولفه های عزت عمومی است. حال سوال این است که آیا در شرایط فعلی کشور مردم از مسئولان کنونی به ویژه بدنه دولت راضی هستند؟

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس یازدهم افزود: آیا کمبود نان و صف های طولانی نانوایی، افزایش قیمت مایحتاج عمومی، عدم اجرای کامل طرح رتبه بندی فرهنگیان، افزایش نرخ ارز، کمبود نهاده های کشاورزی ودامی، افزایش قیمت خودرو، مشکل مسکن، سرعت پایین و قطع اینترنت، قطعی گاز، افزایش قیمت قبوض گاز و … باعث نارضایتی مردم نیست؟

وی اضافه کرد: سوالات نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و استیضاح وزرا که با لابی های نیروهای دولتی پس گرفته می شود! نشان از چیست؟ لطفا رئیس جمهور نیروهای ناکارآمد را شناسایی و برکنار کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: در جلسه کمیسیون تلفیق بودجه سال قبل که مربوط به تصویب بودجه ۱۴۰۱ بود، میرکاظمی، ساداتی نژاد و عین الهی از حذف ارز ترجیحی از طرف دولت دفاع کردند، اما اکنون که به مشکل برخوردند، این موضوع را به مجلس ربط می دهند.

کوهساری با بیان اینکه در چند ماه گذشته تقاضای عزل و جابجایی تیم اقتصادی را داشتم، آنقدر گذشت تا رئیس بانک مرکزی عزل شد! بیان کرد: با بودجه ۱۴۰۲ مشکلات مردم در سال آینده بیشتر می شود. افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان نمی تواند تورم ۴۰ تا ۵۰ درصدی را جبران کند، بماند افرادی که حقوق بگیر نیستند.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : اقتصاد کلان , اقتصادی , انتخاب سردبیر , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه