زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
» تله تایپ » جدایی سردار آزمون از بایرلورکوزن؟!
تاریخ انتشار : 2023/01/29 - 12:45
 کد خبر: 156712
 53 بازدید

جدایی سردار آزمون از بایرلورکوزن؟!

سردار آزمون بعد از چند فصل حضور در لیگ روسیه نهایتا در تابستان اخیر تصمیم گرفت چالش جدیدی را تجربه […]

جدایی سردار آزمون از بایرلورکوزن؟!

سردار آزمون بعد از چند فصل حضور در لیگ روسیه نهایتا در تابستان اخیر تصمیم گرفت چالش جدیدی را تجربه کند و با وجود چند پیشنهاد قابل توجه که پیش روی خود می‌دید نهایتا تصمیم گرفت راهی بودنسلیگا و باشگاه بایرلورکوزن شود.
قابل پیش‌بینی بود که سردار با این جهش بزرگ در فوتبال خود و حضور در بالاترین سطح فوتبال اروپا، در ابتدای کار شرایط دشواری را تجربه کند. از طرفی مصدومیت بد موقع پیش از شروع جام جهانی اوضاع را برای او پیچیده تر هم کرد اما قطعا این ستاره ایرانی در ادامه راه امید زیادی به درخشش در لورکوزن دارد.
در روزهای گذشته شایعاتی در رابطه با احتمال جدایی سردار آزمون از بایرلورکوزن مطرح شد. نشریه کیکر در گزارشی از بازار نقل و انتقالات بایر لورکوزن نوشت که این تیم آماده فروش آزمون است و درها برای فروش این ستاره ایرانی باز شده است.
پیش از انتشار این خبر توسط کیکر، نشریه‌های کشور ترکیه نیز از علاقه گالاتاسرای به سردار خبر داده بودند. روزنامه تقویم ترکیه با انتشار خبری در این خصوص نوشته بود: سردار آزمون کاندیدای شگفتی ساز خط حمله گالاتاسرای! چشم‌ها به اوکان بوروک (سرمربی گالاتاسرای) دوخته شده است.
با این وجود پیگیری های ما حکایت از آن دارد که بحث حضور آزمون در گالاتاسرای اصلا جدی نیست و در حد همان شایعه است. او قصد دارد به کار خود در بایرلورکوزن ادامه دهد و تصمیمی برای ترک این تیم آلمانی ندارد.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه