زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
» بین الملل » جنجال مجدد بر سر کاپشن ولیعهد سعودی
تاریخ انتشار : 2023/01/29 - 12:35
 کد خبر: 156701
 58 بازدید

جنجال مجدد بر سر کاپشن ولیعهد سعودی

در شبکه‌های اجتماعی در مورد کاپشنی که ولیعهد عربستان در جریان سفری که با همتایان اردنی و عمانی خود در شهر العلا به تن داشت، جنجال به پا شد.

جنجال مجدد بر سر کاپشن ولیعهد سعودی

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت خبری عربی۲۱، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان با حسین بن عبدالله، ولیعهد اردن و ذی یزن بن هیثم بن طارق، همتای عمانی خود به شهر العلا سفر کرد که یک مقصد گردشگری جدید در شمال غربی عربستان است.

بن سلمان در این سفر یک کاپشن Brunello Cucinelli به تن داشت که قیمت آن حدود ۴۵۰۰ دلار است.

جنجال مجدد بر سر ژاکت ولیعهد سعودی

این کاپشن پافر در شبکه‌های اجتماعی جنجال برانگیز شد و کاربران گفتند که قیمت این کاپشن بالا است و بیش از حقوق ماهانه گروه زیادی از شهروندان سعودی است.

آنها پیش بینی کردند، تقاضا برای این کاپشن افزایش خواهد یافت و همه محصولات مشابه خریداری خواهند شد، مشابه کاپشن دیگری که قبلاً ولیعهد پوشیده بود.

سایت‌های تخصصی قیمت لباس شخصیت‌های معروف را منتشر می‌کنند، همانطور که قیمت ۹۰۰ دلاری کفش عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهوری مصر را در دیدارش با سران عرب منتشر کردند.

گفتنی است بن سلمان در شهرهای العلا و نیوم که یکی از بارزترین ارکان پروژه ۲۰۳۰ عربستان است، نشست‌های مختلفی برگزار می‌کند؛ پروژه‌ای که به دنبال تبدیل عربستان به یک مقصد اصلی گردشگری در منطقه است.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : بین الملل , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه