زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
» اسلایدر اصلی » جزئیات حمله به سفارت آذربایجان از زبان سرپرست دادسرای جنایی تهران؛ انگیزه فرد مهاجم مشخص شد
تاریخ انتشار : 2023/01/27 - 15:14
 کد خبر: 156662
 56 بازدید

جزئیات حمله به سفارت آذربایجان از زبان سرپرست دادسرای جنایی تهران؛ انگیزه فرد مهاجم مشخص شد

میزان/ در پی حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران بلافاصله با حضور در صحنه نسبت به پیگیری حادثه رخ داده حاضر شد.

جزئیات حمله به سفارت آذربایجان از زبان سرپرست دادسرای جنایی تهران؛ انگیزه فرد مهاجم مشخص شد


در پی حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران بلافاصله با حضور در صحنه نسبت به پیگیری حادثه رخ داده حاضر شد.

قاضی شهریاری در رابطه با این حادثه به خبرنگار حقوقی و قضایی میزان گفت: ساعت ۸ صبح امروز یک دستگاه خودروی پراید با توقف مقابل سفارت جمهوری آذربایجان در تهران و پس از به کار گیری سلاح موفق به ورود به داخل ساختمان سفارت می‌شود. پس از حمله این فرد به سفارت یک فرد از جمهوری آذربایجان کشته و ۲ نفر مجروح می‌شوند.

به گفته سرپرست دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات اولیه نشان می‌دهد این فرد با انگیزه شخصی به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران حمله کرده است.

در تحقیقات اولیه متهم مدعی شده است: فروردین ماه امسال همسرم به سفارت آذربایجان به تهران مراجعه کرده و دیگر به منزل مراجعه نکرده است. وی انگیزه خود به سفارت جمهوری آذربایجان را اینگونه بیان می‌کند که در مراجعات مکرر به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران هیچ پاسخی از آنها دریافت نمی‌کردم و تصور می‌کردم همسرم در سفارت جمهوری آذربایجان در تهران حاضر است و حاضر به دیدار با من نیست. امروز صبح تصمیم گرفتم با اسلحه کلاشینکفی که از قبل تهیه کرده بودم به سفارت مراجعه کنم.

قاضی شهریاری گفت: فرد مهاجم در تحقیقات اولیه مدعی است انگیزه‌اش از حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران کاملا شخصی بوده است.

سرپرست دادسرای جنایی تهران گفت: به محض اطلاع از این حادثه به همراه اکیپ‌های تشخیص هویت و پزشکی قانونی، اکیپ بررسی صحنه جرم و پلیس اگاهی برای بررسی حادثه حاضر شده و پرونده در حال رسیدگی است.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : اسلایدر اصلی , تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه