زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اجتماعی » ترافیک پرحجم و سنگین در محورهای هراز و چالوس/ افزایش تصادف‌ها در دو روز گذشته
تاریخ انتشار : 2018/09/08 - 11:15
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 15550
 255 بازدید

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تشریح کرد:

ترافیک پرحجم و سنگین در محورهای هراز و چالوس/ افزایش تصادف‌ها در دو روز گذشته

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور گفت: در دو روز گذشته تصادف‌های قابل توجهی در محورهای مواصلاتی کشور رخ داده و توصیه می‌شود تا رانندگان حتما سرعت مطمئن را رعایت کنند.

ترافیک پرحجم و سنگین در محورهای هراز و چالوس/ افزایش تصادف‌ها در دو روز گذشته

سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهار کرد: امروز هم شاهد روند ادامه سفرهای تابستانی هستیم و از ابتدای صبح حجم ترافیک قابل توجهی را در محورهای مواصلاتی شاهد هستیم. بر همین اساس در طول محور جنوب به شمال کرج-چالوس ترافیک پرحجم را شاهد هستیم و در ابتدای محور نیز ترافیک سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اضافه کرد: در طول محور جنوب به شمال محور هراز نیز ترافیک پرحجم است. همچنین در محدوده‌های پایانه شهید کلانتری و پل فردیس در آزاد راه قزوین-کرج ترافیک، سنگین است.

وی در مورد مداخلات جوی در محورهای مواصلاتی نیز اظهار کرد: در ارتفاعات محورهای اردبیل مه‌گرفتگی را شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به اینکه در دو روز گذشته تصادف‌های قابل توجهی رخ داده است گفت: به رانندگان توصیه موکد می‌کنیم که حتما سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

سرهنگ رحمانی با اشاره به دو تصادف در شب گذشته گفت: ساعت 22:12 شب گذشته در کیلومتر 140 محور یزد-طبس در خراسان جنوبی یک دستگاه وانت مزدا با یک دستگاه کامیون بنز تصادف کرد که این حادثه یک فوتی و 5 مجروح به جای گذاشت. در این حادثه راننده مزدا به دلیل عدم توجه به جلو مقصر شناخته شد. همچنین ساعت 3:30 بامداد امروز نیز یک دستگاه اتوبوس اسکانیا که با 25 سرنشین از تهران به سمت زاهدان در حال حرکت بود، در کیلومتر 30 محور رفسنجان-کرمان از جاده خارج شد که این حادثه هم منجر به مجروح و بستری شدن دو نفر از سرنشینان شد.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , حوادث , خبر داغ
ارسال دیدگاه