زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» تله تایپ » قهرمان جهان هم از ایران مهاجرت کرد
تاریخ انتشار : 2022/11/13 - 20:10
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 154625
 52 بازدید

قهرمان جهان هم از ایران مهاجرت کرد

با انجام قرعه‌کشی مسابقات تکواندو قهرمانی جهان مشخص شد یکی دیگر از تکواندوکاران کشورمان به آذربایجان پیوسته است.

قهرمان جهان هم از ایران مهاجرت کرد

به گزارش تسنیم، قرعه کشی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان بامداد امروز (یکشنبه – ۲۲ آبان ماه) در گوادالاخار مکزیک برگزار و مشخص شد که حمیدرضا صدری ملی‌پوش سابق تکواندو ایران قرار است برای تیم ملی تکواندو آذربایجان مبارزه کند.

صدری سابقه قهرمانی ارتش‌های جهان در سال ۲۰۱۸، نایب قهرمانی نوجوانان آسیا در سال ۲۰۱۷، مدال طلای تورنمنت بیروت ۲۰۱۸ و مدال نقره جام فجر ۲۰۱۹ را در کارنامه دارد و قرار است در مسابقات قهرمانی جهان در وزن ۶۳- کیلوگرم برای آذربایجان به میدان برود.

در وزن ۶۳- کیلوگرم، متین رضایی نماینده کشورمان است و صدری نیز در سمت جدول او قرار دارد و در دور نخست به مصاف نیاز پولاتوف از ازبکستان خواهد رفت. این احتمال وجود دارد که صدری و رضایی برای حضور در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف هم بروند.

صدری پیش از این نیز برای تیم آذربایجان در سال ۲۰۲۲ به میدان رفته است و دو مدال برنز تورنمنت آلبانی و آلمان را کسب کرده است.

همچنین میلاد بیگی دیگر تکواندوکار ایرانی تیم آذربایجان که سابقه کسب مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ و دو مدال طلا در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ را برای این کشور دارد، در مسابقات جهانی این دوره حضور ندارد.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , ورزشی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه