زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۱
» تله تایپ » احتمال ورود کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به موضوع دانشجویان بازداشتی
تاریخ انتشار : 2022/10/03 - 14:03
 کد خبر: 153004
 49 بازدید

احتمال ورود کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به موضوع دانشجویان بازداشتی

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از احتمال ورود این کمیسیون به موضوع دانشجویان بازداشتی خبر داد.

احتمال ورود کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به موضوع دانشجویان بازداشتی

مهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به پرسشی درباره تعداد دانشجویان بازداشت شده طی روزهای اخیر با بیان اینکه «اطلاعی در این زمینه ندارم» اظهار کرد: در جلسات با وزرای مربوطه گزارشی اخذ خواهیم کرد و اگر نیاز به ورود کمیسیون باشد، قطعاً ورود خواهیم کرد اما به هر حال روند قانونی نیروی انتظامی این است که یک استمزاجی می‌کند و این نباید به معنی توهین به دانشجو تلقی شود، همه چیز در آینده مشخص خواهد شد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه محیط دانشگاه ما محیط مقدسی است، گفت: دانشجویان ما عمدتاً دانشجویان انقلابی هستند و آینده کشور در دست آن‌ها است؛ حال ممکن است که عده‌ای در لباس‌های مختلف در قالب دانشجو در فضای دانشگاه هم اقدامات اغتشاش‌آفرین و هنجارشکنانه انجام دهند، اما ما باز حساب اینها را از دانشجویان خط امامی و خط ولایی‌مان جدا می‌کنیم.

وی با بیان اینکه «قطعاً کار قابل قبولی نیست که به نام دانشجو، دانشجو را لکه‌دار کنند»، افزود: دانشگاه محل اندیشه‌ها و رویش علم است و ما برای آن احترام قائلیم و هیچ کس نیز نباید حریم دانشگاه را ملجاء شورش‌ها و حرکات هنجارشکنانه قرار دهد و باعث شود این محیط علمی آسیب ببیند و مخدوش شود.

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس اظهار کرد: آنچه برای ما خیلی اهمیت دارد آسایش و امنیت ملت است و اینکه هر کسی به هر نحوی بتواند در این امنیت خللی وارد کند، قطعاً مورد قبول ما نیست.

اسماعیلی گفت: آنچه که الان شاهدیم فوت خانمی بنام مهسا امینی است که این برای ما موجب تاسف و تاثر شد؛ ما ملت مهربانی هستیم و دوست نداریم که جان یک جوان این‌گونه از بین برود؛ حال اینکه عوامل چیست و چه اتفاقی افتاده؟ قابل بررسی است و قوای سه گانه نیز به موضوع ورود کردند. برخی بدون اینکه منتظر بمانند که مسئولان کشور موضوع را به سرانجام برسانند و نتیجه را به مردم اعلام کنند، اقدام به اعتراض کرده‌اند؛ معلوم است که اینها دنبال بهانه بودند؛ این اغتشاش و این همه خساراتی که به کشور وارد شده کار یک دوست‌دار وطن نیست؛ اینها عواملی هستند که مشخص هم شده که عوامل صهیونیست ها و منافقین بودند.

وی تاکید کرد: آنچه باید در اینجا تمییز قائل شویم و فرقی بگذاریم این است که توجه به مشکلات کشور با اغتشاش و تخریب متفاوت است؛ نباید عده‌ای این را بهانه قرار دهند.


برچسب ها : ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه