زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اسلایدر اصلی » رئیسی فردا به نیویورک می‌رود
تاریخ انتشار : 2022/09/18 - 15:30
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 152644
 51 بازدید

رئیسی فردا به نیویورک می‌رود

رئیس جمهور صبح فردا برای شرکت در نشست سازمان ملل عازم نیویورک خواهد شد.

رئیسی فردا به نیویورک می‌رود

رئیس‌جمهور به‌منظور شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد و در راستای تلاش برای تحقق «نظم عادلانه بین‌المللی از طریق چندجانبه گرایی اقتصادی» صبح فردا عازم نیویورک خواهد شد.

ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه، ۲۱ سپتامبر، در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی می‌کند.

هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل طبق روال هر سال از روز سه‌شنبه گذشته آغاز بکار کرد، در این نشست سران کشورهای جهان به مهمترین مسائل روز دنیا، منطقه و کشورشان می‌پردازند. آقای رئیسی فردا اولین حضور خود بعنوان رئیس‌جمهور در نیویورک را تجربه خواهد کرد. دیدار با سران کشورها و ایرانیان مقیم نیویورک از جمله برنامه معمول روسای جمهور کشورمان در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل است.

رسانه‌های آمریکایی طی هفته‌های اخیر با براه انداختن یک سناریوی خیالی گمانه‌زنی در خصوص دیدار روسای جمهور ایران و آمریکا را براه انداختند. موضوعی که با واکنش قاطعانه رئیسی همراه بود و رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوال در نشست خبری خود به مناسبت هفته دولت با «نخیر» به این شایعه پاسخ داد.


برچسب ها : ,
دسته بندی : اسلایدر اصلی , تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه