زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» خبر داغ » فواید اعجاب‌آور مصرف ناشتای سیر
تاریخ انتشار : 2018/09/05 - 13:27
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 15210
 670 بازدید

فواید اعجاب‌آور مصرف ناشتای سیر

با فواید اعجاب‌آور مصرف ناشتای سیر آشنا شوید.

فواید اعجاب‌آور مصرف ناشتای سیر

اهمیت مصرف روزانه سیر به طور ناشتا به شرح زیر است:

– مصرف روزانه به طور ناشتا بدن را تقویت می کند زیرا یک آنتی بیوتیک طبیعی بسیار قوی و مؤثر است.

– مصرف روزانه یک حبه سیر به طور ناشتا احتمال بالا رفتن فشار خون را کم و گردش خون را منظم می کند و مانع بروز مشکلات قلبی می شود.

– مصرف روزانه، کبد و مثانه را تحریک کرده و کبد را از سموم پاکسازی می کند همچنین در مواقع اسهال، معده را پاکسازی کرده و دیواره آن را تقویت می کند و مانع بروز زخم معده می شود.

– سیر بدن را از وجود انواع انگل ها و کرم ها پاکسازی کرده و مانع ابتلا به دیابت می شود همچنین یک پاک کننده و ضد عفونی کننده طبیعی است که تک تک اعضای بدن از دهان و مری و معده و کبد گرفته تا روده ها را ضد عفونی می کند.

– مصرف روزانه سیر، پوست را هم پاکسازی می کند و مانع افزایش درجه حرارت بدن و بروز سرگیجه و تهوع و سردرد می شود. سیر یک آنتی بیوتیک طبیعی بسیار مؤثرتر از آنتی بیوتیکهای شیمیایی است.

– مصرف سیر با غذاهای دیگر یا با سالاد و سبزیجات هم بسیار مفید است اما بهتر است اول صبح و ناشتا مصرف شود.

سعی کنید مصرف سیر را برای خود تبدیل به یک عادت کنید و با خوردن آن بدن و زندگی خود را در برابر انبوه بیماری های ناشی از مواد شیمیایی و دود ماشین ها و آلودگی های زیست محیطی بیمه کنید.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : خبر داغ , سلامت
ارسال دیدگاه