زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اقتصادی » خودرویی که به دو نیمه تقسیم می شود
تاریخ انتشار : 2018/09/03 - 17:46
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 15070
 434 بازدید

خودرویی که به دو نیمه تقسیم می شود

در سفر به آسیا از میزان خودروهای کوچک در اطراف خود متعجب خواهید شد. در آمریکا نیز از بزرگی خودروها، تعداد پیکاپ‌- تراک‌ها و SUVهایی متحیر می‌شوید که خیابان‌ها تحت سلطه خود درآورده‌اند.

خودرویی که به دو نیمه تقسیم می شود

ظاهرا درهر کجای دنیا مردم نیازهای متفاوتی را در خودروها دیده و با توجه به آن به انتخاب خودرو می‌پردازند. همین تقاضاها باعث می‌شود تا خودروسازان با پیش‌بینی نیازهای مردم در آینده کانسپت‌ها را شکل داده و مدل‌های مفهمومی جالبی را خلق کنند.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از “اتوکار”، مدل مفهومی “روئو آی یونیت 2025” (Roewe) ساخته شرکت “شوگر چو” از جمله مدل‌هایی است که در آینده نیاز گروه‌های مختلف در جهان را پاسخ داده و هدفش حرکت برای جذب نسل جوان آینده است.

این مدل در واقع ترکیب دو خودرو در یک مجموعه بوده و طراحی آن با نیم نگاهی به مدل اسمارت فورتو آغاز شده است. در اصل شاهد یک برش در نیمه محور طولی خودرو هستیم که بیشتر شبیه دو بخش جعبه‌ای بوده که می‌تواند به صورت مجزا از هم رانده شده یا با هم ترکیب شده و مجموعه‌ای واحد را برای رانندگی تشکیل دهند. هر بخش شامل یک چرخ بزرگ و دو چرخ کوچک است که زیر بدنه در بخش انتهایی خودرو مخفی شده‌اند.

یک صفحه نمایش بزرگ هولوگرافیگ نیز روی داشبورد قرار گرفته که برای سرگرم کردن سرنشینان در تمام طول مسیر یا سفری کوتاه کافی است.

 

هنوز اطلاعات و جزئیاتی زیادی در خصوص سامانه قدرتی خودرو وجود ندارد اما احتمالا “آی- یونیت” یک خودروی الکتریکی خواهد بود که موتور کوچک آن در بخش جلویی خودرو واقع شده و مجموعه باتری آن در کف قرار می‌گیرد.

 

طراحی خودرو نیز مدل جذابی است و می‌توان آن را دوست داشت. از طرفی مدلی‌های شبیه این خودرو را می‌توان در شهرهای آینده به وفور دید.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اقتصادی , جذاب ترین ها , خبر داغ , خودرو
ارسال دیدگاه