زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اجتماعی » روستایی عجیب که مردمانش با عقرب بازی می‌کنند!
تاریخ انتشار : 2018/09/02 - 19:38
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 15045
 369 بازدید

روستایی عجیب که مردمانش با عقرب بازی می‌کنند!

بیشتر ما جرات نداریم به هیچ قیمتی به عقرب دست بزنیم، اما در یک روستای کوچک در هند، مردم واقعا با عقرب‌های سمی بازی می‌کنند و به عنوان بخشی از یک مراسم مذهبی، آن‌ها را روی صورت یا حتی دهانشان می‌گذارند.

روستایی عجیب که مردمانش با عقرب بازی می‌کنند!

هر سال در «نگا پانچامی» زمانی که بیشتر هندی‌ها خدای مار را می‌پرستند، مردم کانداکور الهه عقرب «کوندامی» را می‌پرستند. مردان، زنان، کودکان و سالمندان صف گرفته و از تپه عقرب بالا می‌روند تا به بت کوندامی برسند و برایش ساری، نارگیل و روغن ببرند و برای سلامتی و خوشبختی خود دعا کنند. بعد از این مراسم مذهبی همه به دنبال عقرب می‌گردند.

همان طور که از نامش پیداست، این دره عقرب‌های زیادی دارد و نیاز به تلاش زیادی نیست که آن‌ها را پیدا کنید. مردم بدون هیچ ترسی عقرب‌ها را بر می‌دارند و روی دست و پا و صورت خود می‌گذارند. حتی عقرب‌ها را در دهانشان می‌گذارند و معتقدند خدای عقرب از آن‌ها حفاظت می‌کند. برخی منابع ادعا می‌کنند هیچ موردی از نیش عقرب طی این سال‌ها گزارش نشده است، اما غیرممکن به نظر می‌رسد. از همه جالب‌تر اینکه هیچ مرگ و میری در این جشنواره عجیب گزارش نشده است.

منبع: برترین ها


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , خبر داغ
ارسال دیدگاه