زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اجتماعی » رضا رویگری با تأمین خانه و پرستار از کهریزک می‌رود
تاریخ انتشار : 2022/04/26 - 20:46
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 149624
 416 بازدید

رضا رویگری با تأمین خانه و پرستار از کهریزک می‌رود

رضا رویگری پس از بهتر شدن شرایط جسمی خود به منزلی که برای هنرمندانی همچون او اختصاص داده شده، سکونت خواهد کرد.

رضا رویگری با تأمین خانه و پرستار از کهریزک می‌رود

در پی انتشار ویدیوی شب گذشته رضا رویگری که می‌گفت در آسایشگاه کهریزک رها شده است، پیگیری‌های زیادی از سوی مردم، هنرمندان و برخی مسئولان انجام شد تا کمکی به شرایط زندگی این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون شود.

یکی از دست‌اندرکاران آسایشگاه کهریزک به ایسنا می‌گوید که از روز گذشته تا کنون تماس‌های متعددی از تهران و شهرستان با این مرکز گرفته شده تا هم جویای حال رویگری باشند و هم به طریقی با دراختیار قرار دادن منزل یا پرستار به او کمک کنند.

همچنین صبح امروز، ششم اردیبهشت‌ماه چند همکار و دوست رضا رویگری از جمله علیرام نورایی و شهربانو منصوریان به نمایندگی از جمعی همکاران دیگر خود به ملاقات در آسایشگاه رفتند و پرویز پرستویی هم که در سفر است، در تماسی تصویری با رویگری صحبت کرد.

پرستویی به دنبال تماس ایسنا تایید کرد که قرار شده با پیگیری‌های این گروه و یکی از دوستانش به نام علیرضا اصغری منزلی به همراه پرستار برای رضا رویگری فراهم شود تا پس از بهبود شرایط جسمی و ترخیص از آسایشگاه در آنجا اقامت کند.

همچنین تاکید شده که این محل اقامتی متعلق به خانواده رویگری نخواهد بود و صرفا در اختیار هنرمندانی با شرایط مشابه قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر رویگری در آسایشگاه کهریزک تحت درمان است و فیزیوتراپی، کار درمانی و نکات بهداشتی برای او انجام می‌شود.

محسن پزشکی – مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک – درخصوص وضعیت این بازیگر به ایسنا گفته است: بنا به اظهارنظر همسر رضا رویگری، پیش از اینکه ایشان در کهریزک نگهداری شوند در بیمارستان بستری بود که پزشکان توصیه کردند ایشان باید در مرکزی که امکانات توانبخشی و فیزیوتراپی در آنجا وجود دارد، اسکان داده شوند و بنا به مقتضیات و شرایط خانوادگی و اجتماعی ایشان، از کهریزک درخواست شده که کمک و همراهی کنند و آسایشگاه با این خانواده همراهی کردند و طی یک هفته گذشته این کار صورت گرفت.

او همچنین با اشاره به شرایط کرونایی گفته است: اگر قرار باشد محیط را باز بگذاریم، خیلی‌ها دوست دارند به راحتی ایشان را ملاقات کنند، اما در این زمینه مصلحت بر این است که تمامی این موارد با هماهنگی صورت گیرد. روزانه در دو ساعت (۱۰/۳۰ تا ۱۲ ) و ( ۱۴ تا ۱۵ ) با هماهنگی قبلی ملاقات با آقای رویگری امکان‌پذیر است تا شیوع بیماری از جمله کرونا مجددا در این مجموعه انتقال داده نشود.


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه