زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اجتماعی » دستگیری پدر کودک‌آزار مرندی
تاریخ انتشار : 2018/08/29 - 19:18
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 14869
 207 بازدید

دستگیری پدر کودک‌آزار مرندی

فرمانده انتظامی شهرستان مرند گفت: پدر سنگدل مرندی که پس از ضرب و جرح فرزند خردسالش و انتشار تصاویر وی در فضای مجازی، متواری شده بود، با تلاش کارآگاهان پلیس مرند در مخفیگاهش در تهران دستگیر شد.

دستگیری پدر کودک‌آزار مرندی

سرهنگ «کاظم دهقانی» در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی شکایت مادری مبنی بر کتک‌کاری و آزار و اذیت دختر بچه‌ی 3 ساله‌ توسط پدرش به‌علت اختلافات خانوادگی و انتشار تصاویر آن در شبکه‌های مجازی، با هماهنگی مقامات قضایی، موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان مرند قرار گرفت. وی ادامه داد: با تلاش ماموران، کودک خردسال در کمترین زمان پیدا و با دستور قضایی تحویل اداره بهزیستی داده شد، شناسایی و دستگیری پدر سنگدل نیز به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و با اقدامات و شیوه‌های خاص پلیسی، محل اختفاء وی شناسایی و متهم در یک اقدام غافلگیرانه، در تهران دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد. فرمانده انتظامی شهرستان مرند افزود: مادر نامبرده در مصاحبه با خبرگزاری پایگاه خبری پلیس، ضمن تکذیب و رد همه مطالبی که از زبان او درسایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است به علت رسیدگی سریع و به موقع پرونده و بازگرداندن کودک خردسالش، از اقدامات نیروی انتظامی و مقامات قضایی شهرستان مرند، قدردانی کرد. دهقان در ادامه از همکاری خوب مردم و ولایی و شهیدپرور شهرستان مرند با پلیس تقدیر کرد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد سوء و جرائم، سریعاً با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس حاصل کرده و همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , حوادث , خبر داغ
ارسال دیدگاه