زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اسلایدر دوم » اظهارات جنجالی بازیگر فیلم های مستهجن علیه ترامپ
تاریخ انتشار : 2018/08/27 - 18:05
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 14781
 768 بازدید

اظهارات جنجالی بازیگر فیلم های مستهجن علیه ترامپ

بازیگر فیلم‌های مستهجن که ارتباط غیراخلاقی با دونالد ترامپ داشته است علیه او در کنگره شهادت می‌دهد.

اظهارات جنجالی بازیگر فیلم های مستهجن علیه ترامپ

به گزارش واشنگتن اگزمینر، «استورمی دنیلز» بازیگر فیلم‌های مستهجن که با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا رابطه غیراخلاقی داشته است اعلام کرد آماده است در کنگره سوگند یاد کند و درباره حق السکوت ۱۳۰ هزار دلاری که از وکیل ترامپ گرفته شهادت دهد.

دنیلز که نام واقعی‌اش «استفانی کلیفورد» است در مصاحبه با «میرور» گفت: «اگر دونالد ترامپ کار‌هایی که نباید در زمان برگزاری تبلیغات انتخاباتی‌اش انجام می‌داد انجام داده باشد باید استیضاح شود. اگر او قانون را نقض کرده است باید مثل افراد عادی بازداشت شود».

استورمی در ادامه گفت: «من با خوشحالی شهادت می‌دهم تا اثبات کنم داستانم درست است. من همیشه گفته‌ام حقیقت مهم‌ترین موضوع است و به همین دلیل این ماجرا را برملا کردم. حالا که حقیقت بیان شده عدالت باید اجرا شود».

دنیلز در حالی در کنگره شهادت می‌دهد که «مایکل کوهن» وکیل ترامپ سه شنبه گذشته در دادگاه فدرال به ارتکاب ۸ فقره جرم مالی محکوم شد.

دنیلز گفته است عمومی کردن این پرونده پیامد‌های غیرمنتظره‌ای برای او در پی داشته است. به طوریکه او در ماه مارس پس از اینکه به مرگ تهدید شد دو محافظ برای خودش استخدام کرد.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اسلایدر دوم , بین الملل , خبر داغ
ارسال دیدگاه