زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اجتماعی » کشف 12 هزار عقرب از یک منزل به قصد سودجویی
تاریخ انتشار : 2018/08/10 - 13:02
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 13809
 347 بازدید

کشف 12 هزار عقرب از یک منزل به قصد سودجویی

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی عصر امروز از کشف ۱۲ هزار عقرب از یک منزل مسکونی در منطقه لادن مشهد خبرداد.

کشف 12 هزار عقرب از یک منزل به قصد سودجویی

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، ابوالفضل شعبانی اظهار داشت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان با همکاری مامورین آگاهی انتظامی کلانتری شهرک ناجا طی چند روز کار اطلاعاتی و رصد یک منزل مسکونی‌، یک صیاد متخلف را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: طی پایش های به عمل آمده،افرادی به طور مشکوک اقدام به جابه‌جایی باکس های حاوی عقرب می‌کردند که مامورین توانستند آنها را شناسایی و در یک عملیات غافلگیر‌کننده و با کسب اجازه از مراجع قضایی منزل مورد نظررا بازرسی کنند.

شعبانی افزود:طی بازرسی از منزل این فرد متخلف تعداد 12 هزار عقرب از انواع زرد و سیاه کشف که از این تعداد ده هزار عقرب طی مدت نگهداری و پرورش تلف شده بودند.

وی همچنین با اشاره به اینکه عقرب ها به منظور بهره برداری از زهر‌شان توسط عده‌ای سودجو بدون مجوز صید شده بودند گفت: دو هزار عقرب زنده مکشوفه نیز توقیف و جهت اقدامات بعدی به اداره کل حفاظت محیط زیست استان منتقل شد.

این مقام مسئول افزود: برای متخلف صورتمجلس تخلف تنظیم و به جرم پرورش غیر مجاز عقرب در منزل مسکونی و ایجاد خطر و نا امنی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در خاتمه از زحمات فرماندهی و مامورین آگاهی کلانتری شهرک ناجا که زحمات و همکاری مجدانه در شناسایی و کشف این محموله داشتند تقدیر و تشکر کرد.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , حوادث , خبر داغ
ارسال دیدگاه