زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اسلایدر اصلی » در فرصت مناسب حقایق کشور را برای مردم بازگو خواهم کرد
تاریخ انتشار : 2018/08/05 - 15:58
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 13458
 328 بازدید

رئیس جمهور در نامه‌ای به علی لاریجانی:

در فرصت مناسب حقایق کشور را برای مردم بازگو خواهم کرد

رئیس جمهور در نامه ای به دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه "سوال تعدادی از نمایندگان، در چارچوب قانون اساسی و زمان و شرایط مناسب مطرح نشده است"، تاکید کرد: اما برای جلوگیری از هر نوع اختلاف بین قوا و احترام به مجلس شورای اسلامی، در فرصت مقرر به مجلس خواهم آمد.

در فرصت مناسب حقایق کشور را برای مردم بازگو خواهم کرد

متن کامل نامه حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به علی لاریجانی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر لاریجانی
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

احتراماً؛ درست در سالروز تحلیف رئیس جمهوری دوره دوازدهم، سؤال تعدادی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی واصل گردید. بی تردید سؤال از رئیس جمهور کشور با مراعات حداقل دو نکته می تواند مبارک باشد؛ اولاً در چارچوب قانون اساسی باشد، ثانیاً در زمان و شرایط مناسب کشور اقدام شده باشد، که متاسفانه هیچکدام از این دو حاصل نشده است. اما برای جلوگیری از هر نوع اختلاف بین قوا و احترام به مجلس شورای اسلامی انشاء الله در فرصت مقرر به مجلس خواهم آمد و به سوالات پاسخ خواهم داد. البته این امر می تواند فرصت خوبی باشد تا برخی از حقایق را برای مردم عزیز کشورم بازگو نمایم که آنها صاحب واقعی کشورند و مشروعیت من و شما نیز از آراء آنها است.

حسن روحانی


برچسب ها : ,
دسته بندی : اسلایدر اصلی , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه