زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» خبر داغ » حال جمشید مشایخی رو به بهبود است
تاریخ انتشار : 2018/08/04 - 21:00
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 13314
 358 بازدید

حال جمشید مشایخی رو به بهبود است

وضعیت جسمانی جمشید مشایخی که از یک ماه پیش (۱۳تیرماه) رو به بهبود است و داروهای درمانی او قطع شده است.

حال جمشید مشایخی رو به بهبود است

فرزند جمشید مشایخی درباره اوضاع جسمانی این هنرمند به ایسنا گفت: ما فکر می‌کردیم پدر شنبه ۱۳ مردادماه از بیمارستان مرخص می‌شود.

وی ادامه داد: اما روز گذشته پزشکشان پیشنهاد کردند به خاطر ضعف جسمانی بهتر است چند روز دیگر جمشید مشایخی در بیمارستان بمانند تا تقویت شوند. البته اکنون داروهایشان کاملا قطع شده است و فقط مقداری فیزیوتراپی دارند.

او ادامه داد: ما این پیشنهاد را با پدر هم مطرح کردیم و ایشان هم با وجود آنکه مدت زیادی است در بیمارستان بستری هستند قبول کردند، زیرا قطعا شرایط نگهداری و مراقب در بیمارستان بهتر از خانه است. به همین دلیل اگر اتفاق غیرقابل پیش‌بینی نیفتد تا پیش از آخر همین هفته از بیمارستان مرخص خواهند شد.

سام مشایخی در پایان گفت: حال استاد بسیار خوب است و عمل جراحی‌شان کاملا موفقیت‌آمیز بوده و اکنون هیچ دارویی برای بیماریشان مصرف نمی‌کنند و فقط باید مقداری تقویت شوند.

چسبندگی روده علت بیماری جمشید مشایخی

جمشید مشایخی از ۱۳ تیرماه به دلیل ضعف جسمانی و مشکلات گوارشی در بیمارستان بستری شد و ۲۰ تیرماه بنا به تشخیص پزشک به دلیل چسبندگی روده تحت عمل جراحی قرار گرفت. جمشید مشایخی از سال گذشته، چندین بار به دلیل عمل جراحی در بیمارستان بستری شده و دوران نقاهت طولانی را پشت سر گذاشته است.

مشایخی از ماندگارترین چهره‌های عرصه بازیگری و متولد ۶ آذر ۱۳۱۳ در تهران است. از سال ۱۳۳۶ با نمایش «وظیفه پزشک» فعالیت بازیگری‌اش را آغاز کرد و با فیلم کوتاه «جلد مار» در سال ۴۲ مقابل دوربین رفت، دو سال بعد با فیلم «خشت و آینه» وارد سینما شد.

این هنرمند تا به امروز ایفاگر نقش‌های زیادی بوده است که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم‌های «گاو»، «قیصر»، «شازده احتجاب»، «سوته‌دلان»، «خانه عنکبوت»، «کمال‌الملک»، «گل‌های داودی»، «آوار»، «پدربزرگ»، «طلسم»، «سرب»، «روز واقعه»، «خانه روی آب»، «یک بوس کوچولو»، «جرم» و «سیزده۵۹» و مجموعه‌های «هزاردستان»، «داستان‌های مولوی»، «سلطان صاحبقران»، «امام علی(ع)»، «پهلوانان نمی‌میرند» و «ستایش» اشاره کرد.

 


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : خبر داغ , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه