زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» بین الملل » واکنش وزارت خارجه به درخواست ترامپ
تاریخ انتشار : 2018/07/25 - 20:00
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 13086
 247 بازدید

واکنش وزارت خارجه به درخواست ترامپ

سخنگوی وزارت امور خارجه به تازه ترین سخنان مقامات مختلف آمریکا که همزمان با تهدید، درخواست مذاکره با ایران را مطرح می کنند واکنش نشان داد.

واکنش وزارت خارجه به درخواست ترامپ

بهرام قاسمی گفت: ملت شجاع، متمدن و تاریخ ساز ایران همواره و در طول تاریخ پر افتخار خود با بهره مندی از فرهنگ غنی، هوش و خرد، به هنگام و در جای خود، تهدید را با تهدید و تکریم را با تکریم پاسخ داده است و هیچگاه در برابر زیاده خواهی، سلطه جویی و فشار، لحظه ای در دفاع و حفاظت از حقوق مردم ، تمامیت ارضی و استقلال ایران تعلل نکرده و نخواهد کرد.

قاسمی بار دیگر به مقامات دولت آقای ترامپ توصیه کرد تصور مذاکره یک سویه و از سر زیاده جویی و در سایه تهدید با ایران سرفراز را برای همیشه به فراموشی سپرده و در پی تکرار تجارب شکست خورده و دیرین خود نباشند. ایالات متحده باید بیش از بیش بداند که جهان کنونی و عصر حاضر ، دوران سلطه جویی و تحکم و یک سویه نگری نیست. نگاهی به افکار عمومی جهان و تصویر منفی آنان از عملکرد دولت آمریکا، نشانی از تغییر و تحول عمیق و کلان در عرصه بین المللی است. آمریکا باید حد و اندازه خود را نگه دارد و جایگاه خود را در این عصر و زمان بازشناسد و جد و جهد بیشتری برای فهم جایگاه، شان و نقش ایران بزرگ نماید.

قاسمی تاکید کرد: امروز هم چون دیروز و بیش از آن اعتمادی به گفتار و کردار دولتمردان آمریکا برای گفتگو آنهم از نوع آمریکایی آن وجود ندارد.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : بین الملل , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه