زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اقتصادی » 60 میلیارد دلار کالا در انبارها احتکار شده است
تاریخ انتشار : 2018/07/25 - 19:39
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 13062
 517 بازدید

60 میلیارد دلار کالا در انبارها احتکار شده است

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان این که ۴۴ میلیارد دلار ارز برای واردات داده شده که کالایی وارد نشده است گفت: در گمرک‌های ما بالای ۶۰ میلیارد دلار کالا و اقلام و اجناس و خوراکی‌هاست که ترخیص و در انبارها احتکار می‌شود و کالا به بازار نمی‌رود.

60 میلیارد دلار کالا در انبارها احتکار شده است

امیر خجسته در تذکری شفاهی به رئیس جمهور و وزرای اقتصاد و صنعت و معدن در پایان جلسه علنی امروز مجلس گفت: ال سی هایی که در این مدت کوتاه باز شده است ۴۴ میلیارد دلار به منظور واردات کالا بوده است، ولی کالا وارد کشور نشده است. در شرایط تحریم که ما باید واردات داشته باشم و خود را آماده کنیم متاسفانه پول‌ها خارج از کشور گرفته می‌شود و به داخل کشور کالا وارد نمی‌شود. ۴۴ میلیارد دلار ارز داده شده که کالایی وارد نشده است. رئیس جمهور باید به مجلس توضیح دهد.

وی در ادامه گفت: در گمرک‌های ما بالای ۶۰ میلیارد دلار کالا و اقلام و اجناس و خوراکی‌هاست که ترخیص می‌شود و در انبارها احتکار می‌شود و کالا به بازار نمی‌رود. از رئیس جمهور و وزرای مربوط می‌خواهیم با توجه به اینکه کالا امروز در بازار محدود شده است و احتکار می‌شود، این موضوع را پیگیری کنند و بحث کالا و اقلام و خوراکی های مردم را در زمان تحریم مشخص کنید.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اقتصادی , خبر داغ , صنعت،معدن و تجارت
ارسال دیدگاه